Heeft u een klacht?

Klachtenprocedure

De Kiewiet de Jonge kliniek heeft een duidelijke klachtenprocedure.

Wij stellen het op prijs dat u uw klacht met ons bespreekt.

Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorgverlening van de Kiewiet de Jonge kliniek. Voor onze gewaardeerde klanten/patiënten hebben wij een heldere procedure waarmee de klacht in behandeling wordt genomen.

Wij nemen een klacht uitermate serieus, omdat wij altijd willen blijven verbeteren. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, proberen wij ons best het voor u op te lossen.

Graag gaan we met u in gesprek over hetgeen waar u ontevreden over bent. U kunt ook het klachtenformulier aan bij één van onze medewerkers of via info@kiewietdejongekliniek.nl We proberen uiterlijk binnen 4 weken deze klacht naar tevredenheid af te handelen.

Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Samen met u gaat de klachtenfunctionaris naar een oplossing van uw klacht of probleem zoeken. Op de website van DOKH vindt u het klachtenformulier.
Informatie wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.